Farväl hålet...

Idag var jag på återbesök med mitt bortopererade hål..Eller det fanns inget där längre..Så himla skönt att inte behöva ora sig och gå runt med värsta plåsterbiten i rumpan hela tiden..:p

Dagen har varit bra..För först gången är jag ledig på kvällen..Det är skönt. Men visst är det lite kul att jobba med..Å magnus säger att jag e duktig så..:) Å det e ju inte fy skam heller att ha sånna arbetekamrater. 

Hade matteprov idag. Det gick skit men jag klarade G iaf vilket var det viktiga. Efter det hade vi grafiskt men jag gick efter typ halva. 

Efter läkaren shoppade jag lite smycken till skivan och skor till studenten. Yey..dom var inte så höga och ganska sköna med inte så hög klack..:) Skönt iaf...Fixade äntligen min himla mobil blää..Nu kan jag fixa halebo om två dar..

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, shit asså...

Kommentarer
Postat av: PÖH

I miss hålet :(

2007-05-23 @ 12:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback