Beeptest och prov...

På morronen hade vi Beeptest. Blä!!! Men det gick ganska bra eller iaf bättre än sist jag gjorde det tydligen. E ju lite förkyld nu så det sket sig lite men. Efter det hade vi prov i idrottshistoria. Det gick bra och det var inte så svårt tycker jag. Eftersom jag som vanligt sitter längst kvar snackade jag å Henke lite efteråt. Han e så kulig.

Sen var det rast och sen kom det fasade religionsprovet. Fast jag tycker inte att det var så farligt och det gick ganska bra tycker jag.

Sen slutade vi och när vi ätit lunch åkte jag å Fia med Elin till kvantum och sen åkte vi en liten sväng. Det e mysigt att åka runt och snacka i den där volvon. Och jag börjar faktiskt lära mig ganska bra vad det e för bilar. Fast jag e än så länge bäst på volvos...å audis såklart..;)

När jag kom hem städade jag rummet och toan. Det behövdes verkligen!!! Men nu är det gjort och det är skönt. Sen har jag bara slappat lite och det e så skönt att äntligen kunna göra det. Har vart mycket jobb och plugg nu på senaste tiden men nu börjar man se "slutet på tunneln" haha...

Pappa kom hem med massa sprit till studenten! Nu känns det verkligen nära! Å då blir det PARTY igen..:) Köpte massa öl men nåra cider me för jag gillar ju inte öl så...Fan vad kul det ska bli!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback