1 maj

Idag är det officiellt först dagen på våren. Men såkart, det har ju vart vår ett tag. 

Igår var det Valborg. Jag var på Muskö. Det var okej men jag var så himla trött att jag nästan somnade så som tur var körde Yenniphers mamma hem mig när hon hämtade Yennipher. Haha, det var typ första gången jag var ute på Muskö. Det var ju svinlångt med bussen ju!! Fast det var fint där. Det blev ingen brasa för vi hörde att den typ brunnit ner så.. 

På dagen jobbade vi projektarbete hemma hos Fia. jag har sagt det förr men säger det igen, åå vad skönt det kommer kännas på fredag. Iofs har vi redovisningen kvar men rappporten är det jobbigaste. 

Idag har jag inte jort så mycket heller. Blev lite fillo å vänner å så hade jagsom vanligt roliga konversationer på Msn..:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

You make me wanna LA LA LAAAAAAAAAAAAAA

2007-05-23 @ 13:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback