Söndag

Nu har et gått en hel helg...

I fredags kväll var jag på grillning med handbollen. Det var mysigt men jag var helseg..Åkte med Jennie hem. Men det var trevligt och vi snackade massa goja. Å vafan gjorde Foffe där?!

Igår var det jobb hela dagen. Första gången jag fick jobba själv och stänga! Lite scary men det gick bra. Var förbi idag å Robin sa att han inte hört nått så det gick nog bra skulle jag tro. Askul att Jonas har börjat jobba där..:)

Idag åkte jag till Ösmo marknade ock mötte Elin där. Vi var bara där ett litet tag å sen drog vi hem till Elin å va där en stund. Vi satt utte i solen å babblade om allt sen försökte vi skriva på Elins tal. det gick väl sådär men men..Å Elin hade fått fuktskador i sin bil..sorry!!!...

Ah, nu e jag hemma å ska väl ssnart sova men nu måste jkag dela rum med Fjälly i en vecka när fransmannen kommer hit..Men det e ok, kan bli kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback