Regn?!

Vafan regnar det nu, det ska ju vara sommar sol..Man blir ju bara ännu mer trött?!

Idag har jag vart superseg hela dagen..Tillome så seg att jag nästan missade att gå av vid tåget! Vad tänkte jag på då?? Iaf, där träffade jag Elin och på tåget satt Evvy..Haha, en polenfärga hade nog precis kommit för det stank öl i vagnen..:p

När vi kom fram till handen gick vi runt, jag handlade inget men Evvy och Elin köpte lite var..Jag å Elin handlade till Fia me..Birthday på onsdag..:)

Igår kom jag hem från Emelie i Åtvidaberg. Hon tog studenten och eftersom jag fick en massa pengar på studenten passade jag på att åka dit och uppvakta henne och PARTEY..:) Emelie skulle vara borta redan sju så för att inte bli ensam till utspringet kl 2 följde jag med Emelies föräldrar och hennes mormor till emelies lillebrorsas utspring i Linköping. Sen åkte vi tillbaka till Åtvidaberg för att se Emelie. Det såg så roligt ut, jag saknar redan...Men vårat såg faktiskt kuligare ut..Här vart det ju massa väntan eftersom dom kom ut klassvis men men..Sen åkte vi hem och käka lite och åt supergod tårta. Sen på kvällen drog vi till utestället i Åtvidaberg (ja, det finns nog bara ett..:p). Där var superkul och jag å Emelie dansade nog mest hela natten..Vi snackade med en del kuliga människor där och jag tror att dom försökte para ihop mig med en 89a..haha, tyvärr, inget för mig..Fick en skymt av Djurgårdsspelaren som gick i emelies klass oxå..Inget för dig gär me..:p

På lördagen var jag inge bakis alls men när jag satt på bussen hem kom tröttheten smygande..Å det har hållt i sig..Näe, nu måste jag bli piggare igen, det e fan inge kul att vara trött å på tisdag e det ju Justin så..:)

Haha, måste bara skriva nåt som jag tycker är superkul..från bredbandsreklamen om halva priset under sommaren:
"Vad är ett halvsyskon pappa?" Hahaha, vad kul och vikket gulligt barn...:)

Tjolahopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback