Mmm, vad kul...

Åh vad kul det e att bara sitta här i skolan och försöka få tiden att gå, kuligt. Nu sitter man i datasalen med Oscar och Calle..Nåra e på projektmöte men hur många vi är kan nog räknas ganska snabbt. Det känns ju tokonödigt att vara här men jag hade ju prov imorse så...Matteprovet gick sådär..det blir nog inte VG i matte c iaf men men...

Jag blir lite irriterad på att alla bara skiter i att komma. Visst det e jobbigt att gå upp tidigt men vafan, det e typ inte långt kvar å vi är unga, vi orkar vara i skolan. vi orklar fan festa hela natten å sen jobba dan efter. eller iaf jag men jag vet ju inte... Hur kul e det egentligen att sitta hemma och dega framför tvn eller datan? Jag går hellre till skolan och gör något men hur lätt e det att göra nåt när ingen är här. Jag tycker att det e lite respektlöst mot både våra lärare och de som verkligen kommer till skolan. Å visst, är man sjuk ska man vara hemma men jag har ju svårt att tro att 25 pers blir skuka samtidigt?

Å pengarna till flaket? yey, vad många som betalat... NOT..men det kommer under dagen tror jag så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback