Midsommar...

Hur patetiskt är inte det här?? Det är midsommar och jag sitter framför datorn...men men, jag e ganska seg å det e rätt lugnt faktiskt, om en lite tråkigt..:( Bandhagenkompisarna är här men eftersom bror har åkt till M, T inte e me och E är i frankrike är det bara dom små och päronen här..Det e skoj att träffa dom men man har ju som sagt inga jämnåriga kompisar att snacka med så det blir lite segt...

På dagen var jag och familjen på grönan och hade femkamp..För en gångs skull kom jag inte ens sist!! Bara näst sist..:) Men dt var skoj..Jag å bror åkte kvasten och jetline och alla tre syskon åkte vilda musen och gick lustiga huset..Kul...Hade dock lite problem md den där trappan..Vafan!!!

Ah, nu ska jag väl glo lite på tv...
Hoppas alla hade en trevlig midsommar!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha den där trappan är alltid lika svår! :p

2007-06-23 @ 15:53:28
Postat av: Linnea Elak

Du skulle ha ringt mig ffs!!!11one


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback