Tompa..:)

Idag har jag bara slappat hela dagen..fyfan vad skönt, det e nog första gången på länge jag har varit hemma hela dagen! Vaknade vid 10 och efter att jag tittat lite på TV blev det frukost. Mumsig med nya rostisar..:)

Efter det tittade vi lite på foton från mammas, pappas och fjällys resa till paris å glasgow. Det var kuligt. Efter det fick jag ett ryck och ett litet sting av dåligt samvete så jag passade på att skicka svaren till Anna på Ume universitet som jag ännu inte skickat och som jag fick när jag var där..oops..

Sen blev det en lång skön dusch och efter det lite TV och vänner. Vädret var faktiskt dåligt idag så det gjorde inget att man bara "lökat" inne hela dagen...:)

Efter lunch och ett litet bråk som snabbt ordnade upp sig blev det Top Gun. Mmmn, bra film det där och Tom Cruise gör ju inte upplevelsen sämre..:) Seriously, whats with guys in uniforms....? Å jag älskar musiken som bara den!!!

"Danger Zone" by Kenny Loggins:


Revvin' up your engine
Listen to her howlin' roar
Metal under tension
Beggin' you to touch and go
Highway to the Danger Zone
Ride into the Danger Zone
Headin' into twilight
Spreadin' out her wings tonight
She got you jumpin' off the track
And shovin' into overdrive
Highway to the Danger Zone
I'll take you
Right into the Danger Zone
You'll never say hello to you
Until you get it on the red line overload
You'll never know what you can do
Until you get it up as high as you can go
Out along the edges
Always where I burn to be
The further on the edge
The hotter the intensity
Highway to the Danger Zone
Gonna take you
Right into the Danger Zone
Highway to the Danger Zone

Sist men inte minst...Kul med alla ersättningsbussar..blä..hoppas verkilgen att det blir bättre tåglinje efter det här!!!

Aja, tjolahopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback