Sådärja...

Nu ska jag äntligen skriva lite...Har haft ganska mycket för mig de senaste veckorna...

Jag har vart på Trosa camping med Elin å Malin....We had a fab time!!! Det var så kuligt...Tyvärr fanns det ju inga unga snygga där så vi fick nöja oss med de 50-åriga motorcykelgubbarna i stugan brevid..:)

Jag har jobbat lite med...Det är väl inte det allra roligaste men man tjänar ju pengar och de te en nice feeling!!!

I typ en vecka var jag hos mormor på landet i Sundsvall. Det var skönt som vanligt men tyvärr hade vi bara en dag då det var riktigt soligt och då fick man ligga i för att bättra på solbrännan :) Men som alltid är det mysigt där och vi bara tog det lugnt, åt god mat och hade det bra...

Den 9 juli kom Dylan från Sydafrika. Han e utbytesstudent i Tyskland nu och tog tillfället i akt att hälsa på sin svenska vän. Vi åkte in till stan med Yennipher och tittade på vaktavbytet och så första dagen. Sedan blev det Grönan och Yennipher den lyllosen lyckades vinna 2 kilo choklad för tredje året i rad!!! :) Sen har vi vart i stan på sightseeing, gått runt lite, vart i Nynäs och ätit glass och druckit öl, vart på Telegrafen (gr8 nite!!!), vrt på Muskö hos Linnéa, hängt med Mickan & co och bara slappat. Men fy vad kul vi haft...Vad jag saknar Sydafrika asså.....

Ah, så nu vart det ett litet innlägg om vad jag har gjort de senaste veckorna (!)...
Hörses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback