Onsdag 25/7

Idag var det löning..:) Fick inte så himla mycket den här månaden men det var ok iaf..Jag jobbade ju inte så mycket i juni om man säger så..Å så ska jag få mitt lönepapper å allt så nu kan du vara glad mamma. Han var bara på semester sist så..Det e skönt att få lite pengar nu men jag tror att mycket kommer att gå till den förbannade hyran jag måste betala även om jag inte bor i rummet än..Men vafan, det gör inte så mycket..

Har fått kontakt med massa från SA på Facebook..Så himla kul!! Jag saknar alla och de undrar när jag kommer å hälsar på..Fan att det ska kosta så himla mycket pengar asså...Men en dag ska jag dit!!!!Det lovar jag.. Å att jag inte märkt det förr, S e ju HET..:) Fan, vad kuligt jag hade där..Asså, de senaste två åren i mitt liv har varit perfekta med massa vänner här i Sverige och SA...Jag är så himla glad att jag har er allihopa, det ska ni veta..Lite sentimentalt nu men det e faktiskt sant...! Luv u guys!!!! Ni e bäst allihopa...Tjejmiddagar, skvaller, PARTY och bara massa snack..:)

Nu ska jag möta Malin vid bussen..Lite mer tjejsnack idag..:)
Tjongeling..:)

Kommentarer
Postat av: >>ELIN

Att vara sentimental är inte min grej, det vet du.. Men Elin - I love you! <3

2007-07-25 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback