Nu så...

Nu så ska jag skriva lite mer...

Först: Kom in i Ume å ska flytta dit i slutet av augusti. Fan vad spännande det ska bli, längtar verkligen till att träffa nya människor och komma ifrån Nynäs. Jag menar, jag gillar allt här, this is home...men jag vill röa på mig..:) But im going to miss all of us here in Sorunda..<3

Torsdag:
Träffade en kompis i Farsta. Det var trevligt..Det var ett tag sen men vi hade trevligt å pratade massa kuliga minnen å lite skvaller me..:) Alltid trevligt!!! Himla tåg som inte kommer å så man måste åka en svettig buss...Men visst, man kommer fram men blä....

Fredag: Först efter lite strul och missning av bussen (första gången!!!!) träffade jag E och S  i Nynäs. Vi viste inte vad vi skulle hitta på så jag å E drog hem till henne och sedan kom S dit..Hade trevligt..Fast jag har nog aldrig sett E så arg..:p Sen mötte jag L i Nynäs och vi handlade lite pizzatillbehör till tjejmiddagen. När vi kom hem till mig började vi fixa lite sen kom resten av tjejerna och vi hade en superkul kväll!!! Massa skvaller och roligt prat..Nu måste vi hinna göra det en gång till innan jag drar till Ume...

Lördag: Jobb  till 3, jobbigt men man tjänar ju pengar. Sen kom jag hem och slappade hela kvällen! så himla skönt!! Har inte gjort det på ett tag..:) Sen på natten kom mamma, pappa å Fjälly hem från sin semester...Vart nog lite skrämd och var nog lite borta när de kom å väckte mig..:)

Söndag: Jobb idag igen! Det e så flipping varmt i den där affären!! ojoo...när jag kom hem vart det fika å sen kom E över en kortis och det blev lite snack. Sen åt vi å sen hamnade man här..:)

Och nu till E´s test:
1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Lite okulturellt men vi har fan inga böcker här vid datorn!!!

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Datorn...:)

3.Vad var det senaste du såg på tv?
Hm, Cocktail..men det e ju en DVD fast som lillesyster o V kollar på på TVn..:)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
21.20

5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Lyssnar på TVn

6. När var du ute senast och vad gjorde du då?
Åt grillad lax, mums, på vår altan....

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
En bilddagbok

8. Vad har du på dig?
Prickig grå tjol, ett vitt linne och ett rosa linne...

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Näe..:(

10. När skrattade du senast?
Vid middagen...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor...

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Näe...

13. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hm, Cocktail..?

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Hm..? Mycket saker I guess...

15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Va...?

16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
OJOJ, det e först sent och jag e för seg för det här...

17. Tycker du om att dansa?
JAAAAAAAAAAA...Love it!!!

18. George Bush?
Shit asså shit...

19. Vad skulle dina barn heta, flicka?
Oj, nåt fint i guess...

20. Vad skulle dina barn heta, pojke?
Samma, jag har ingen aning än..Nåt coolt...:p

21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jes, as a matter of fact..I want to!!

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Kuliga??

Nu blir det att gööra nada!!!
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback