Måndag...

Jaha, så har man jobbat hela helgen å tjänat lite peningar..Skönt, men jag tror att allt kommer att gå till hyran tyvärr...

Efter jobbet i lördags var det fest igen. Så himla kul att bara ha kul. Skulle jobba på söndagen så jag tog det lugnt med drickan. Fast det var så himla kul iaf. Efter att vi hade festat ett tag hemma hos A bestämde nåra av oss för att dra till telegrafen. Innan dess hade nåra hunnit bli lite för fulla och vi hade spelat ölspelet nåra gånger...Kul :)

Iaf, vi kom till telegrafen vid tolv, ingen kö alls..Skönt!!! Väl inne träffade vi halva klassen. Det var skojigt..Jag vet nog en som e lite avis tror jag. Iaf har dom gjort jättefint utanför så där spenderade vi största delen av kvällen. Träffade också massa andra "kändisar"...Han var så himla snygg!!!! Haha, det e där man ses typ. Bandet var kanske inte riktigt i min smak så det vart inte så mycket dansa men men..Vid två var jag tvungen att gå till bussen å hade sällis med nåra på den oxå..Superkul kväll verligen...

På söndagmorgonen var jag faktiskt inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Gick iväg till lillan å öppnade. Det var ganska lugnt hela dagen och vid tre kom C å löste av mig...Gick hem å duschade å sen blev det restaurant med farmor i hammarby sjöstad. Gott och ett fint ställe. När vi kom tillbaka med båten till Hammarbyhamnen kom det en störtskur och vi blev helblöta allihop!!! Vi gick så fort vi kunde hem till farmor. Sen bar det hemmåt...Tror inte att den där regnskuren gjorde mig så bra, hade ont i halsen innan å idag känner jag mig helseg..blä..

Har precis sovit lite därute..Skönt..

Haha, titta vad jag läste i en tidning på "Brittans" nya pojkväns (kanske) tröja. Shit, vad komplicerat men men..
" I'm on a seafood diet - I see food and I eat it!!" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback