...

Jag orkar fan inte nåt annat nu.. E sååååå trött, men more later.:)

PERSONLIGHET
JAG ÄR;
Blyg: Jag säger att jag är det men jag tror inte mina kompisar hållre med...
Smart: Thinker but smart? Dunno...
Långsam: Hm, näe.
Stressad: Jag är väl det tror jag...
Tålmodig: Verkligen inte.
Djup: Ingen fattar när jag försöker vara djup :)
Öppen: Jepp
Ärlig: Offcourse...
Positiv: Kanske lite för positiv.
Ansvarsfull: För mycket ibland, för alla...

VÄNSKAP
JAG HAR;
Svikit en kompis: Näe, tror inte det
Förlorat en bästa vän: Mmm.
Sovit med en killkompis: Ja.
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Jepp...
Slagit en kompis: Vadå? För att man e sur eller på skoj?
En kompis som vet allt: Ja,finally :).
Berättat hemligheter: Ibland har jag secrets of my own but I dont tell on people...

KÄRLEK
JAG HAR;
Blivit sårad: :,(
Haft stadigt förhållande: Not yet...:(
Krossat någons hjärta; ?
Gett någon ditt hjärta: Ja...
"Playat": Näe.
Sagt att jag älskar någon och menat det; Ja.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej.
Varit otrogen: Nej!

FAVORITER
FAVORIT;
Låt just nu: Train "Drops of Jupiter"....
Pryl: Min fina Nokia 5500
Film: "Whats eating Gilbert Grape?"
Bok: Om jag en gång kommer igenom den så "Desirée"..
Lärare i skolan: Har ju tagit STUDENTEN men jag måste säga att jag tyckte alla lärare var ok..:)
Frukt: Banan

ÖVRIGT
JAG HAR;
Sytt: Jepp, många stygn...
Opererat mig: Ja, way to many times..:(
Cyklat omkull; Oja...
Sjungit i duschen: Always..
Hoppat bungyjump: Nope
Fobi för något: Näe, eller kanske höjder ibland.
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Inte så många gånger lyckligtvis.
Sagt att jag hatar någon: Näe.


LIVET;
Svart eller vitt: Vitt
Rött eller blått: Åh, dom ew ju båda fina ju...
Skriva eller tala: Tala
Vatten eller coca cola: Men det beror ju på situation, skulle ju inte vilja dricka Cola under match men till Tacos - yummy...
Nagelbitare: Sometimes
Mobil eller mp3: Har inte ens mp3 :p
Snygg eller charmig; Är man charmig blir man snygg så...
Lösgodis eller choklad; Choklad
Frukt eller grönsak; Frukt
Film eller serie; Serie
Festa eller softa: Fest e skoj men softa e skönt det me...
Sommar eller vinter; Jag e ett vinterbarn
Fredag eller lördag; Lördag
Levande-ljus eller lampa; Ljus
Övervikt eller undernärd; Mitt emellan
Kärlek eller vänskap: Kan inte det vara samma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback