Segsöndag...

Nej:( Det blir ingen utflykt imorron med "the grabs" å Emelie å Yennifer. Det var ju tråkigt..Jag hade ju värsta planen...Men men,...kommer på nått nytt...

Idag vaknade jag vid 12...Det var skönt eftersom jag kom hem vid fyra igår. Det var kul att vara ute med Frida å Yvonne. Vi hade jättekul. Dansade hela natten. Kanske gjorde vissa saker som inte var de bästa men va fan..man måste ju öva och det e ju inte hela världen, man e ju ung..:P

Idag var jag på handboll i Ösmo. I Ösmo...Sofia å Elin ville titta på Tom..:) Det var kul å vi tre har så himla kul tillsammans att det inte är sant...You guys are my GIRLS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!! TA AV DIG KLÄDERNA TOOOM!!!!!!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!

Och ni är inte bara mina girls.. Ni är mina monkeywhores.

2007-02-18 @ 20:09:47
Postat av: Anonym

Glömde en sak:

TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM.
Vi kan hjälpa dej när du har ont ;)

2007-02-18 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback