Måndag igen

Idag har det varit skola igen. Det var en ok dag. Vi hade bara två lektioner. En var gympa å det e ju aldrig fel..Men jag gjorde illa knät igen :( å den andra lektionen var religion men KI å Högskolan i Kalmar var där å snackade så det blev ingen riktig religion. 

I helgen var mamma å pappa i Åre å tittade på VM. Vilka lyllosar.... Men eftersom jag, Olle å Nelly var ensamma hemma kom Elin hit å sov över så att det inte blev så öde...Vi hade jättekul å som jag sa..Vi skrattade, skrattade å skrattade hela natten. Det var jättekul..Å som sagt..."Hi, my name is Sunshine" Hahaha...

Ja, den häär dagen har varit bra fast jag känner mig lite seg förstås...

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Hey Sunshine.. You're my monkeywhore! Haha :D :D Fan vad kul det var!! :D
Och... Tack för pestsmittan Elin!

2007-02-12 @ 18:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback