Dans, handboll och slökväll...

Idag var det dans i skolan. Det var jättekul. Jag fick lotten att göra en koreografi med killarna. Det gick jättebra och dom är jätteduktiga. Dom försöker verkligen..! Å dom e så kuliga oxå..Markus tränar till och med hemma...Vad gulligt tycker jag..Iaf, det var jättekul idag!

Sen på kvällen var vi på handboll i Ösmo. Elin och Sofia var där oxå för att titta på Patrik å en viss teknikare..;) Men det var roligt och jag tror att jag (eller vi) lyckades vinna över Elin till att tycka om handboll. Iaf, Sorunda vann...yey!

Nu e jag hemma å tittar på Anja i slalom. Hoppas att det går bra för henne! Elin ville att jag skulle komma
hem till henne en stund men det blir så krångligt å mamma å pappa kan inte hämta mig..de ville ju dricka vin..Det var lite tråkigt men det får bli en annan gång eller hur Elin å Sofia...

Ja, det ska bli skönt med helg nu å sova länge länge..Å sen e det bara en vecka kvar i skolan innan lovet. Näsyta vecka ska jag till ortopeden(knäläkaren) å jag ska operera bort "hålet". Så nu får du skynda dig Elin om du vill se...

Men nu till veckans fredagscitat: 

"It's always too soon to quit."
Norman Vincent Peale

Ha en trevlig helg allesammans...:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Handball is the shiiit!! :D :D
Hur är det med dig då lilla snusk? Vill du fortfarande squeeza that sexy ass of Mr.I-Wanna-Be-A-Male-Stripper??

2007-02-17 @ 11:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback