Torsdag 21.54

Blev typ just klar med mitt referat, ska ju ha det imorron på seminariet. Det kanske blev lite långt men aja...Nu e jag iaf slut! E helstel och skulle behöva massage, mina axlar värker! Nu borde man ha en pojkvän :p

Äh, nu har det kanske blivit lite mucket självöman senaste tiden men aja, så e det ibland..Sorry alla läsare, e ju för det mesta tvärtom, Så nu blir det lite kuliga saker.
  • Det är snart jul!!
  • Jag får åka hem å träffa alla :)
  • Det är (nästan) inge plugg
  • Ser att det kommer öppna en kul utställning på etnografiska!
  • Taco med tjejerna imorn.
  • Korreförfest å utgång på lördag!
  • Jag trivs som fisken i vattnet (:p) här i Ume
  • Fick tvätta på N's tvättid :)
  • Har ett mysigt rum
  • Har vänner i coola SA (som jag btw saknar)
Ah, det får väl va allt för idag..Nu ska jag duscha å kolla till tvätten...
Nattinatti å tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback