Söndag...

Igår var så jag å E ute på NH. Hade verkligen ingen lust att gå ut alls först men det gick över sen...Tack vare E å att dt va skoj. Fast jag saknade S som fan när det vart sista tryckarna :( Han var (och är förmodligen fortfarande) så go att hålla om. Ah, men iaf, vi träffade nåra nya där på NH å det var väl också skoj men ah, jag vet inte...Jag får dåligt samvete bara jag pratar med killar som att det kommer gå rykten om mig som att jag e värsta slampan..Det har ju inte gått en vecka än...Fast det tror jag inte det kommer men ah...jag e ju jämt orolig av mig så...Jag tycker om att ha kul och jag har kul när jag e med mina vänner men ändå...Jag saknar inombords även fast jag inte sätter mig i ett hörn å gråter..Fast gråtit har jag men men...

Nu måste jag göra det sista på tentan sen är den klar..yey...
Å så är jag duktig å väntar med att borsta tänderna ett tag nu när jag druckit apelsinjuice..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback