Söndag 14.44

Nu har jag tagit en liten paus i packandet, åker ju hem direkt efter skolan imorron så då hinner jag ju inte packa i alla fall. Det blev en del saker, nu har jag bara handbagaget kvar :)

Kom hem från Skogis för typ två timmar sen. Alla var trötta så det blev bara en snabis där men det var mysigt, nu dröjer det ju tills man kommer gå dit igen...Igår var det sista utgången innan jul. Det var skoj..Vi var först hos M, sen hos A å sen på Origo. Jag gillar origo mer än NH men det e ju nu iaf, det varierar ju lite ibland. Men skoj var det :) Dansade till mass aroliga 90-talslåtar typ Mr Vain å massa skoj :) Stackars bartendern var nog ny å så kom vi dit å beställde massa krångliga drinkar...

Nu känner jag mig lite tom i huvet (tyst E!!!)..Har inte ont men det känns som ett ända stort ludd typ..E nog lite småstressad för hemresan..Det blir skönt när man kommer hem..

Å så har jag blivit utmanad av Y...Man ska skriva de 3 tjej respsktive killnamn man tycker bra om...

3 flicknamn
Linnea :)
Cecilia
Ella

3 killnamn
Simon (det har faktiskt varit ett favvonamn länge..)
Filip
Christian (fast man ska uttala det som man gör i England:p)

Jag utmanar ingen speciell..Den som känner för det får helt enkelt göra det :)

Vi höres senare..då blir det en recap av mina månader gär i Ume..
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback