Innan jag sover...

Nu är det bara ett par timmar innan familjen sitter på tåget upp till Åre...Skönt ska det bli men imorn blir en tidig morgon, ska åka härifrån vid kvart över 6 så snart ska man sussa....

Det ska bli hur skönt som helst att bara komma bort ett tag från allt å åka SKIDOR i backarna..Så se upp för mig allihopa, man vet aldrig vad som händer i backarna.

Nyår ska vi spendera med teater och buffé. Kanske hinner man festa lite, lr det klart man gör...Nyårsnatten e ju lång ju :) Ska bli kul att träffa M igen iaf..

Näe, nu ska jag sova gott innan klockan ringer kvart över 5 imorron...
Nattinatti alla å om jag inte hinner eller nätet är fullt...

GOTT NYTT ÅR ALLA!!! :)

image42

Vi höres om typ en vecka :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback