Fredag...

Klockan är inte ens fyra å jag har hunnit vara i skolan ett tag, äta, åka ner å julshoppa lite med E och E på stan och sitta här i typ en halvtimme :) Bra bra...Handlade faktiskt nästan alla julklappar så nu e jag fit for fight :)

Nu ska jag snart sätta mig å läsa lite innan jag drar till E å käkar tacos å kollas Idolfinalen. Lite typiskt att Daniel åkte ut men men...Vem som helst får vinna idag faktiskt. Men det ska bli skojsigt att träffa tjejerna och snacka skit å dricka vin :)

Imorrn blir det korrefest och vi ska prova att göra den där goda museologdrinken:

Musealia Kemikalia
                                                    2cl Bacardi Lemon                                                   
2cl Sour Pineapple
Sprite
Lime/Citron

                                                                                        Mums tycker jag :)

Å så nu tänkte jag lägga in lite snöbilder som jag har lovat vissa att göra. Tyvärr ser det inte ut så här nu :( Nu är det mörkt å regnar men man kan ju alltid drömma...

image39

Nu ska jag läsa Nature as heritage...
Take care och tjingeling!!!



Kommentarer
Postat av: elin

nu pratar jag med dig i telen lilla pajas! snart e du hemma :) finally fick jag min snöbild :P

2007-12-09 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback