Everything changes...

Det varkar som att det är en crap tid för förhållanden...Tar dom inte slut knackar det i fogarna eller gör sig påminda på annat sätt...Whats the matter, e det vädret eller vad?!?! Ah, inge kul e det iaf..

Den första dagen i skolan efter tentaskrivningen är avklarad. Det gick väl bra men man e ju lite ovan nu med struktur å allt. Nu har vi börjat med det fjärde och sista momentet på A-kursen :) Det heter Naturarv och kulturmiljövård. Det låter spännande och vi ska prata parker, världsarv etc.. :) Men man blr ju så frustrerad när inte kurslitteraturen finns på kurslitteratursbokhandeln här på campus. Inte bra alls...Idag hade vi 2 föreläsningar å imorrn börjar vi med vårt första stora grupparbete. Det ska nog gå bra fast det e ju lite pirrigt, man vet ju inte vad de vill..'

Efter vi slutat gick jag å E till UB å läste lite å snackade en massa. Vi kom därifrån typ kvart över fem. På vägen hem trodde E att det var hennes kompis i en bil. Vi försökte se men det var så vi måste ha glott ögonen ur oss. Sen visade det sig att det var S kompis..oops :)

När jag kom hem blev dte handling å sen middag..Skrev lite referat vi ska ha till på fredag sen ville N ha lite sällis när hon åt så jag provade lite av hennes fisk - supergod :) Efter det var det dags att bege sig till E för att titta på Desperate. Alltid lika mysigt med fika, snack å kul ::)

Nu e jag hemma, har duschat å så..Ska läsa lite i min nya Cosmo innan jag går å lägger mig men först tänkte jag ladda upp lite bilder från vårt pepparkaksbak igårkväll...



image35


























Sist men inte minst: Den som kan tala om för oss vad den här formen kan föreställa får en pepparkaka...
Vi e helt puzzled...

Tjingeling
(Sorry att layouten e lite ful men jag kan inget göra på den här konstiga datorn:()

Kommentarer
Postat av: Jessica

de måste va nått med vädret att alla förhållanden tar slut, nått är det iaf! :/ :P

haha om man målar lite glasyr på så kan man få de till en glass, alltså sån där som man har i glas och sånt :p haha men annars vette tusan :p

Postat av: Yennipher

Jag tror att det är en tomte framifrån sett! Så har han säcken på axeln som han bär med ena armen ^^

2007-12-05 @ 11:36:19
URL: http://stjarnfagra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback