En vecka :)

Om en vecka sitter jag hemma i sorunda å myser. Kanske har fått lite av mamms goda mat? Har kanske bänkat mig med syrran framför stridspiloterna? Det blir spännande att se alla nya saker som hänt i huset sedan jag flyttade hit. Bror har ju målat om mitt gamla rum å syster e ju numera innehavare av brors exrum. Jag får sova i Fjellys rum men det går bra, det e mysigt där å har väl alltid tyckt att det skulle vara cozy med ett lite mindre rum (även om jag älskar mitt stora rum är det ju kuligt at prova på iaf)...

Idag var det en lång dag och egentligen borde jag väl gå å lägga mig nu men jag tänkte bara skriva här och skicka iväg ett sms till E först...Har vart i skolan mellan halv 10 och 6..Pluggat, jobbat med världsarvet och haft föreläsning med AnnChristin.

Sen när jag kom hem hade jag lite brått att få klar middagen till sju så att jag hann se intåget på Nobelmiddan å alla fina klänningar. Tyvärr var det gansla sämst filmat men jag hann ju se lite iaf..Både Victorias å Madde klänningar var jättefina :) Gillade Vicktorias diadem oxå :)

Nu funkar min Tv igen :D Det var bara M som hade stängt av den helt i lördags å det visste ju inte jag. Har aldrig sett den där knappen förr :p otekniska elin .p

Aja, nattanatti...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA!! Elin :P

2007-12-11 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback