5/12...

Idag har jag vart i skolan hela dagen, från tio till sju...E supertrött nu men jag måste läsa klart ett häfte ikväll innan jag ger upp men det e ju bara tio sidor kvar så...

Dagen började med att jag å A skulle sitta vid Musums bord på Humanistdagen. Det var väl ganska soft och inte jobbigt iaf. Sen vid halv 12 träffades gruppen å vi delade ut nåra saker vi var å en ska ha börjat med till på måndag. Sen blev det grattismacka från humsek å sen gick jag till datasalen och satt där å leta fakta om Södra Ölands odlingslandskap. Det e lite krångligt faktiskt för jag ska hitta om framtiden och hur vi tror att området kommer utvecklas inom en 100 års period. Fan, 100 år!1 Det var att ta i det. Sen mötte jag E på UB å satt å läste lite där. Gick tom ned i magasinet och hittade det jag ville ha direkt :) Fick flytta på en såndär hylla som rör på sig, scary :p Iaf, sen vid fyratiden träffade vi M i humhuset för att humsek typ skulle visa Blood Diamond. Efter att vi nästan förätit oss på chips å grillkorv visades filmen. Shit vad bra den är asså!!! Har sett den förut men jag blir lika rörd varje gång. Leo DiCaprio har fångat dialekten perfekt och Djimon Hounsou är skit bra! Det är verkligen en, som E sa, jobbig film att se men för sig som inte sett det, det är ett måste tycker jag!!!

image36



Nu måste jag plugga lite till innan det blir för sent. Tror att jag ska ringa S sen oxå...Jag vill prata med han...
Tjingeling



Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag flyttar på söndag! :D

Postat av: Jessica

VAd roligt att du brukar titta in :) Ha e bra dag!

2007-12-06 @ 17:28:57
URL: http://jessicachristine.blogg.se
Postat av: Mickan

Har faktiskt inte hunnit bli nervös än :) är mest spännande faktiskt :D Snart ses vi!! Jag längtar (L)

2007-12-06 @ 19:22:05
URL: http://SMAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback