2:a advent..

Burr, nu fryser jag lite...Kan det vara för att jag gick ända från Gammlia?!?!  Det var julmarknad där så nu har jag köpt klart näst intill alla mina klappar :) Pju..skönt :) Men det var mysigt där i varje fall. Det e ju kallare idag å även om vi inte har så mycket snö fick man lite mer julstämning iaf.

Igår var superskoj. Först var vi här, drack lite drinkar och hade skoj. Sen drog vi till NH. Var där till typ kvart över ett sen drog vi till Origo. Har aldrig varit där men det var kul iaf..Gjorde faktiskt bara av med 100 spänn på hela kvällen..Yes, jag älskar att gå ut på campus! Det blir så billigt då...:)

Sen var det lite jobbigt när jag kom hem. Jag brukar ju alltid gå till S sådär efte jag har vart ute men nu låg jag där ensam i min säng å saknade lite. Hoppas att det blir bättre snart för jag vill verkligen inte känna så...Jag vill bara lägga mig ner och göra nada å bara stirra!!!

Snart får man åka hem!! Längtar till att träffa alla igen och få mammas mat som är toppengod...På måndag gäller det, typ en vecka kvar :)

Å nu har min TV slutat funka me!! Great!! :( Får bänka mig utanför pytteTVn i allrummet ikväll å titta på Love Actually..Man blir så glad av den filmen..Man får gråta, man får skratta..Perfa..Ska nog göra lite varm choklad me...Kanske får jag sällskap av S..Vi ska ju ha fika kanske...

Jag borde plugga nu men jag vet inte riktigt hur jag skall gå till väga så jag känner inte för att börja men ah, nu måste jag nog det iaf om jag inte vill sitta hela kvällen...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du fick en trevlig 2:a advent :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback