2007 går mot sitt slut...

Så tänkte jag skriva en liten sammafattning av 2007 som jag har tagit av en kompis. Det verkar kul så here we go..:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm, masa saker...Jag tog studenten, flyttade till Umeå, började plugga på universitet, började jobba med massa mera :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag har aldrig några nyårslöften..jag kommer på saker jag vill göra as I go along :p

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nope, ingen jag umgås med iaf...

4. Dog någon som stod dig nära?
En klasskompis från högstadiet :,(

5. Vilka länder besökte du?

Tyvärr inga..Shit, det måste det bli bättring på!!!

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Näe, det vet jag inte...

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

9/6 - Studenten

8. Vad var din största framgång 2007?

Att jag klarade det så bra att flytta, skaffa nya kompisar och klara universitetet så bra :)

9. Största misstaget?
Jag har väl kanske gjort endel men det är inget jag tänker på...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är den i min familj som drabbas hela tiden av massa saker...Korsbandet i knät krånglar, jag har blivit operarad å ja..

11. Bästa köpet?

En väska faktsikt

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Sista halvåret - mat, böcker och boende i Umeå. Första halvåret - Studenten

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att få vänner i Umeå så fort :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Det är över nu - Gyllene Tider och The way I are - Timbaland

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag brukar ju för det mesta vara glad..Fast kanske att jag har "känt" mer det här året av allt..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat!!!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Varit så "på"...

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen å farmor å massa mat å klappar

19. Blev du kär i år?
Oja...

20. Hur många one night stands?

Inga.

21. Favoritprogram på TV?

Vänner, Desperate Housewives med tjejerna och typ dokumentäter om yrken (typ kustbevakarna och Stridspiloterna:p)

23. Bästa boken du läste i år?
Jag har nog inte läst en hel bok som jag valt att läsa..ajabaja

24. Största musikaliska upptäckten?

Vad är det för fråga?!?! Man upptäcker ju nytt hela tiden!

25. Något du önskade dig och fick?
Dator, kofta, vänner, att ha kul, att träffa nån speciell, att det skulle gå bra i skolan..ah, endel saker

26. Något du önskade dig men inte fick?

Kanske det kanske..:p fast jag tänker inte på det heller så mkt..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Oj, det var ju nästan ett år sen ju..Jag firade den hemma..juste, blev lite överraskad och hade tjejkväll med girlsen..

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Men dt vet jag ju inte riktigt ju...jag tycker att mitt år har varit bra och saker som händer ska kanske hända...tror på ödet lite så..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Utmaningar

31. Vad fick dig att må bra?

Jag mår alltid bra när jag känner att jag kan vara migsjälv och det har jag gjort...Att jag hamnade i en kul gymnasieklass, att jag hamnade blend massa kul i Umeå, min familj ah...

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Vet inte om det är en så känd person men han som är modell i H&M katalogen...

33. Vem saknade du?
Jag saknade alla kompisar man hade när man var lite yngre som man idag inte har samma kontakt med. Det är på et sätt träkigt att bli vuxen och förlora den barndom man hade även om vänskapen ändras...Å så sknade jag mina kompisar i Sydafrika å mina familjer där...

34. De bästa nya människorna du träffade?

Ojoj, jag träffade massa nya toppen människor..
I Nynäs - Jag började umgås mer med Jessica, Mickan, Emelie, Linnéa och Yennipher å vi har skitkul tsm <3
I Umeå - Mikaela, Evelina, Hanna, Grace, Emma, Melanie <3 och alla nya skojjiga människor där :)
Å så har jag ju massa kompisar som är bäst men som jag inte börjde umgås med 2007 utan tidigare typ Fia å Elin <3

Ja, det här var ju gansla svårt men ah, hoppas att jag fick med endel iaf...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback