Wiha..:)

Shit vikken jobbig dag det var idag på jobbet då...! Vet inte hur många gånger jag var tvungen att ringa Mange..Blä!! Alla måste tänka "nu e det sista dagen å semestern så nu går vi å handlar på lillan"..ALLA SAMTIDIGT...Å så ska dom skicka alla j***la paket hela tiden.jag blir sååååå trött...Anar inte hur skönt det e att va hemma nu igen...Iaf, idag var det sista dagen på jobbet sen blir det Ume..:)

IGÅR: TJEJMIDDAG
Jag mötte M på bussen å sen satt vi å väntade i flippin' en kvart i Ösmo..Äntligen åkte bussen mot Nynäs..Vi hittade inte hem till J så L fick möta oss vid bussen å sen blev det en liten prommis till J's hus..Fan vad fint hon bor..:) Väl där satte vi igång med maten, pasta å kyckling...Mumsig som in i norden!!! Sen blev det vår standard med krispchokladmousse å grädde..yummy..Tyvärr var E sjuk:( så det blev inte att hon kom...Efter middan provade vi L's mangorom eller vad det var å det var jättegott..

            
image6

                    Oj, va du vispar L :)

                
image8

                     Min hi-tech mobilkamera ger inget bättre resultat tyvärr....

               
image9

                    Hm....juice???

              
image10

                     Bra med en mobilväska eller hur Y???

Efter lite seriöst och mindre seriöst snack var det att vi gick in för det blev lite kyligt..Väl inne bestämde vi oss för att ha tequilarace framför Torkel i Knipa..Varje gång dom sa Torkel eller typ skulle man dricka..eller var det när dom svor eller va?? Sen blev det lite av M's studentenskumpa som faktiskt var god å sen lite smakning..:) Y var trött efter en hel dag med jobb å  skulle hem å L skulle hem till D så det blev jag, M å J som trog till Telegrafen :) Vi gick allesammans å stannade å tog ut pengar å snackade lite me nåra..Väl inne provade vi lite drinkar..Mjölkdrinkarna ägde!!!! Mm, det var skoj där fast musiken var lite tråkig..:( Träffade E :) Kuligt, hon e alltid trevlig..Träffade massa klassisar oxå... Grattis C!!!:) Sen blev det lite dans å jag träffade nån kille som jag inte vet vem det e men han verkade känna igen mig..Men trevlig som man är sa man bara hej, snackade lite även om man hade nada idé om vem det var men det var lite skumt tycker jag nog...

            
image12

    :)

                
image13

                    Efter en drink lr två kanske..

Träffade V oxå..Kuligt, å vi snackade i typ 5 minuter om lumpen..Han har ju för fan rakat huvet..:/ Han som hade så fint hår..fast han var väl tvungen....Han verkar gilla lumpen iaf..De går upp typ 5 varje dag..puh..Å han verkar lite blyg oxå..shame.. Han sa iofs "hur e läget" först så ett poäng till mig..:p

Drog hem vid 2 med bussen å vaknade imorse med en aning huvudvärk men med de kuligast minnena..
Thanky girls for a lekker evening!!!

Kommentarer
Postat av: >>Elin

FINALLY har du börjat blogg längre! Yeah! Låter som om ni hade jättekul! :D :D Fan (eller egentligen inte men du vet vad jag menar) att jag skulle på bröllop....

2007-08-13 @ 10:30:59
Postat av: Linnea

Fan vad söt yennipher är där :D

2007-08-16 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback