Sovaövert

Igår vid 4 drog jag till Ösmo för att möta upp E och sen åkte vi till Nynäs och handlade tacos och chips. Mumsigt värre. När vi väl var hemma hos henne slappade vi lite sen gjorde vi lite mat. Gott vart det å E's mamma smakade lite hon med och berättade lite historier från sin ungdom..:) Kuligt :)

Sen blev det ut till husbilen för att slå på Brokeback Mountain...Men såklart efter vi hade glömt tusen saker i huset och vi hade hunnit dricka ett glas vin...Men det e en sån fin film. Gulliga är dom allt! Det ser så härligt ut att vara sån där cowboy som rider ute i naturen och som samlar in massa får...Skulle också kunnat vara det om jag hade Heath Ledger (eller för all del nån annan snygging) vid min sida...:) Efter filmen såg vi nåt extramaterial om filmen och fan Heath - Ta av dig solglajjorna!!!

Sen blev det lite snack innan E var tvungen att sova eftersom hon skulle upp till sitt nya jobb idag..:) Hoppas att det har gått bra :)

Idag har jag tillslut lyckats skriva klart den ena texten. Ska bara låta mamma eller nån läsa den å sen putsa lite sen har jag ju bara den andra kvar innan jag e good to go...

Imorrn blir det kanske Telegrafen med M och nåra fler. Värsta stammisen där nu nästan men jag älskar att festa så det gör inget. Å måste ju passa på å träna lite nu inför Ume. Hoppas att det blir endel festande där me.. Å då får alla komma upp å festa med mig vetja..

Näe, nu har jag suttit är alltför länge..Tjenemors..:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag försöker tjata på kim! men den 25:e är jag lätt på iaf!!! =)=)

Postat av: >>Elin

Det var en trevlig kväll!! Och den där filmen alltså.. Rawr!! Hehe ;D
Och japp, det gick bra att jobba...

2007-08-18 @ 13:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback