Recap...

Nu har jag inte skrivit sen i lördags så jag tänkte bara uppdatera alla litegranna...

I lördags var jag å M på Telegrafen. Jag kände mig bättre å vem vill missa fest :) Kuligt som vanligt. Träffade U å hennes bror å co..Det var trevligt..Hon hade smsat mig men hon har ju mitt gamla nummer så det hade jag ju inte fått. Lite tråkigt för jag flyttar ju strax å vi kanske inte hinner träffas. Men jaja, hoppas iaf..

Hann prova en asgod dricka..Mumma:



Vi kom dit ganska tidigt å det var inte så kuligt kanske. Snackade lite med dom som jobbar där sen kom de mer folk så det blev lite mer liv. Träffade F och D och vi hängde nästan hela kvällen. Nåra lite äldre norrmän kom fram till oss å sa att de inte visste nått om stan eller att de kände nåra å frågade om de fick sitta ner. Visst fick de det men när de köpte champagne å what not blev jag å M lite less så vi var tvungna att gå på toan å sen lyckades vi smyga ut..:)

Där ute träffade vi sen nära Waxholmsbor som blev sura för att vi hade fördomar om just Waxholmsbor..Vafan, kommer man med backslick å Fred Perry-tröja kan man väl inte förvänta sig annat...Om dom nu inte har så mycket pengar e dom ju typ wannabees å det e ju inge bra det heller..Nääe, jag tror jag å M drar tillbaka till Sorunda å mockar lite..vafan...

Vid ett började ett band spela, det var nå raggae å det var inte alls så dansvänligt. Men jag å M bestämde att vi inte skulle ta nattbussen å fixa en taxi så vi kunde stanna längre å dansa till musiken efter. Det e alltid lika kul att dansa!!!

Vıd tre ringde vi taxi med det var så lång väntetid att vi bestämde att ringa nån med körkort..Efter lite om å men kom J å hämtade oss..Du e en ängel!!! kom hem vid fyra men var inte så trött faktiskt...Somnade inte förens vid 5 efter att jag smsat me E ett tag...Det e bara att ringa sweetie!!!

Do I need to say that sunday was a very lazy day..Gjorde inget för även om jag somnade vid 5 vaknade jag vid 11 igen..Bara slappa hela dagen ungefär som idag..Blä, nu har jag ont i huvet igen...

Imorn ska jag va med E å S..Har inte träffat S på evigheter..Ska bli kul...:)
På torsdag kommer J...å på lördag e det fest...:)

Btw, åker till Umeå klockan 11 den 29/8...
Hejhopp..:)

Kommentarer
Postat av: >>Elin

Låter som om ni hade en trevlig kväll :) Och på lördag är det dags igen .. Vem vet vart vi hamnar då med den där galna bruden, hahaha

2007-08-20 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback