Ojojoj..

Har redan vart uppe sedan sju å vart i stan å hämtat kläder. Fina DN-gala käder..:p Jag ska ju vara tågvärd från Arlanda å hjälpa alla aktiva från Arlanda till hotellet. Ska bli skojsigt. Hoppas att det e nåra kuliga man får jobba med å inte bara nåra tråkmånsar som sitter å tjurar...

Iaf, åkte med pappas fina DN-gala Mazda å vi var inne i stan typ vid fem över halv 9..Hämtade kläderna som tog typ 5 minuter å sedan hann jag med 9-tåget hem..Tåget går ju bara till VH nu så där fick man byta till en buss som tar en till ösmo, sen får man byta till 858...Haha, mycket bytande..:) Men fan vad irriterad man blir...Visst kan inte alla ha koll på hur bussarna går men om man ska köra buss till nynäs som ska stanna i ösmo borde man ju iaf veta att man ska stanna i ösmo..shit asså..Å en tant som kanske var turist tror jag hade ingen koll från vart musköbussen går...Blä, not what I need on a fridaymorning..Men men man ska inte klaga, man har ju själv varit turist men fan, det blev ju nästan bråk mellan bussisen å tanten...

Aja, nu e jag hemma iaf å ska väl försöka börja lite på de där skrivuppgifterna jag har fått..Usch, vad segt men som sagt det måste göras å det e ju faktiskt inte så mycket...

Å tjejmiddag nästa helg lr hur va girls??? :)

Å HOPPAS..:)

Kommentarer
Postat av: >>ELIN

Och vad hoppas du på då.. Att du ska komma hem om 4 år och finna mig i den där white trash lägenheten vi snackade om igår va?? Haha ;P

2007-08-03 @ 13:26:56
Postat av: Yennipher

lätt att det blir middag ^^

Postat av: Jessica

Klart att det blir tjejmiddag! =)

2007-08-04 @ 12:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback