"Intryck från ett museibesök"

Asså, nu har jag ju skrivit min första text å det har ju gått bra..Nu gäller det bara att dätta sig ner och skriva den andra med..Lite jobbigt men jag tror att det kommer att funka bra...Får babbla lite men det e ju jag bra på iofs..

Jag börjar bli lite nervös nu faktiskt. Hur ska jag hitta till där vi ska vara? Hur ska jag hitta där jag ska bo..? Fast jag vet att det löser sig så men ändå..Det e så jobbigt att virra runt..Hoppas att det bor nåra kuliga i min korridor så man kanske kan ta sig med dom till universitetet..Å jag måste ju skriva in mig i kåren oxå..Det e faktiskt lite konstigt att man måste det för man måste ju vara med i kåren..Kan man inte skrivas in atomatiskt?? Ahja...Får fixa det sen..

Å sen ska ju jag åka upp den 29de,,,det känns som att alla ka upp mycket tidigare...Kommer jag försent? Har försig snackat med C på universitetet så det blir nog bra ändå tror jag..Å alla jag vet börjar ju tvåan så de kanske vill upp tidigare för att de har massa kompisar där å så...Men ahja, det blir nog bra....E ju där nästan en vecka innan vi börjar så det e lugnt...och universitetet öppnar ju inte förens v 35 och mamma sa ju att et var tråkigt att bo kvar under ledighet så...Det blir nog bra fast jag e ju lite nojig men men..:/

Nu ska jag försöka ta itu med skrivningen..
Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: >>Elin

Elin, missade du nåt på sexualkunskapen? (Tänker på din kommentar i min blogg) Man behöver inte va gift för att bli med barn.. Det går liksom till på ett annat sätt.. Hahaha

2007-08-23 @ 11:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback