Hemma igen...

Nu e man hemma igen efter tre sköna dagar av semester med familyn..:)

Åkte till Västervik på onsdagen. Har varit där förrut men det gör inte så mycket, det e mysigt där. Sov i en åttamansstuga(!) och jag å lillebror sov uppe på ett(!) av loften..Varmt men supersköna sängar! På kvällen efter en supergod middag på Blå Köket spelade vi minigiolf. Den där minigolfbanan e typ den roligaste/svåraste som
finns..:) Å dessutom kom jag inte ens sist..:) Slog Fjälly...

På tordagen var det halvdant väder. Vi spelade lite golf(!) på drivingranchen. Jag suger verkligen men som nån sa - man kan inte vara bäst på allt!!! Sen blev det lite solande på stranden såklart och en tur till Lager 157;RAW där man kunde köpa billiga märkeskläder. Fast jag hittade inte nåt..:( Men helt klart roligast under dagen var på morronen när vi paddlade kajak..Jag, pappa å lillebror hade varsin kajak medan Fjälly och mamma paddlade på i en kanadesare. Fan, vad kul det var..:) Jag var nästan lika snabb som bror..:) Jag ramlade iaf aldrig å bror fick en riktig komplimang av en van paddlare -
"Det här är inte din första gång ser jag"
"Eh, jo faktiskt..."
"Jasså?!"
Bra bror:)

image5

Sen på kvällen blev det god middag på Krabbes..mumsigt...När vi kom hem tog jag å syskonen en liten prommis runt campingen..Trevligt:) Höll nåstan på att bli nermejad av en cykel och såg en Saab cab med "vänj er" som registrering..:) Ville smyga in å hoppa i "Luftkuddeland" men alla saker var ju "urblåsta"..:( Sen blev det sängen när vi kom tillbax...

Sen idag åkte vi hem vid tolv..Blev inte att vi stannade för det var dåligt väder så..:( Ganska skönt dock att komma hem...

Iaf hade vi stuggrannar (vissa vill ju inte förstå:p) som var runt 30 kanske å som hade en Corvette och en snygg Alpha Romeo...Det du Elin!!! Å två var skitsnygga av dom..Vikken mage...:)

image3


Å så blev man spanad på (enligt pappa) av nån i brors ålder oxå med en fin kropp (enligt mig:)...Fan oxå, jag som gillar lammkött ju lr hur???

Iaf, Västervik nästa sommar eller hur girls???? Fanns massa att göra där och det var massa liv å så kan man ju åka in till Västervik oxå..:)

Tjejmiddag imorrn hos J..Yey..:)

(Å yes - Supertekniska Elin kan infoga bilder nu:) )

Kommentarer
Postat av: >>Elin

Yeah!! Västervk here we come eller!? Du får se till att pallra dig hem från lappriket nästa sommar så vi kan göra nåt skoj igen :D En repris på GIRLS GIRLS GIRLS kanske??? ;)

2007-08-13 @ 10:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback