Gomorron..:)

Vaknade för en timme sedan..Men till mitt försvar hade jag jättesvårt att somna igårkväll..Var ju tvungen att titta på Foootloose (Kevin Bacon är för gullig i den filmen..:p) och den slutade vid två. Sen låg jag hur länge som helst och vände och vred på mig..Men det gör inte så mycket, det e ju lov...

Snart måste jag verkligen komma igång me det där texterna jag ska skriva tills den 4 september..Panik!! Fast jag tror att kommer man bara igång e det nog inte så farligt..Hoppas jag.. Ringde Cecilia igår I umeå för jag var inte riktigt säker när vi skulle vara uppe...Hon sa att det mest var för att anmäla sig till kåren som man skulle vara uppe tidigare så jag kanske åker upp tisdag eller onsdag istället...Det kan ju vara roligt att lära känna lite folk innan man börjar oxå...

Nä, nu måste jag gå å duscha å sen ska man till Lillan å handla mjölk...


Kommentarer
Postat av: >>Elin

NIKKI SIXX ÄR HETAST AND YOU KNOW IT!!!!!!!!!!!!!!

2007-08-14 @ 17:20:07
Postat av: >>Elin

Jag lovar att du drömde om honom hela natten... Det gjorde jag!

2007-08-14 @ 17:20:53
Postat av: >>Elin

Blaa blaa vad du snackar i telefonen nuu... Haha

2007-08-14 @ 17:21:42
Postat av: Elin

Jag drömde inte nåt faktiskt men nu lyssnar jag faktiskt på Mötley Crue...Va stolt nu...:)

2007-08-14 @ 20:09:05
Postat av: >>Elin

Pöh, du tittar säkert på läppbitningen.. Det är INTE att lyssna ;P

2007-08-14 @ 20:12:52
Postat av: Elin

Vad e det där för påhopp, jag tittar inte ens på videon, har bara dom i bakgrunden...så det så...

2007-08-14 @ 20:14:12
Postat av: >>Elin

Vem dreglar över Nikki just i denna stund då? Huh?? HUH??!

2007-08-14 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback