Festa?

Nu känner jag mig helseg..jag tror att ag håller på att bli sjuk..Konstig i hals och öron och det bara värker i nacken..Blä asså! Kanske är det min kropp som säger ifrån? Kanske har jag gjort lite väl mycket den här sista tiden? Jag vet inte...Men det e ju så kuligt men ibland måste man kanske erkänna och ta det lite lugnt ibland..

Fick ergjudande om kräftskiva ikväll hos J. Hade vart roligt att gå men hade typ redan bestämt med M å jag e en för honest person så det går bara inte att avboka eller hur man ska säga... Men båda skulle ju vara kul iaf så..Helt plötsligt går man från nada planerat till att i torsdags ha för mycket..Oj, vad man blivit poppis...:)

Men som sagt, vet inte om jag e tllräckligt "oseg" sen för att gå ut men jag hoppas...

Ah, på onsdag den 29 drar jag nog upp till Ume..Ska bli kuligt och jag hoppas att allt ordnar sig bra..:)

Ah, nu ska jag gå å slappa å försöka vila upp mig...

Kommentarer
Postat av: >>Elin

Sluta larva dig .. Du orkar väl alltid festa..

2007-08-20 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback