Bara nåra few hours

Åså flyttar man hemifrån typ då imorrn..E lite nervös men det ska bli hur kuligt som helst. Jag längtar tills det att man känner sig lite hemma där och det inte längre är så "nytt"...då blir det bra tror jag...

Idag har jag försökt packa hela dagen och det har gått ganska bra faktiskt..Familjen får väl ta med sig om jag glömmer nåt..Men det blir massa saker..fan vad många skor jag har asså..å kläder oxå..man vill ju inte lämna nåt för även om jag kommer hem så vill man ju att det ska vara som hemma däruppe...:)

Igår fyllde E 20-år...Nu e får du gå på systmet oxå...20 e ju den bästa åldern..Man får göra nästan allt och man e fortfarande ung..:)

I helgen var det party..Kuligt som vanligt men det var inte så mycket kuligt folk på telegrafen men men...

Näe, nu måste jag gå å titta på Musse!!!!
Hörs snart och då säkert från Umeå...
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mickan

Kommer sakna dig!

Postat av: Jessica

Jag kommer sakna dig!

2007-08-30 @ 08:28:12
URL: http://metrobloggen.se/beautyandjessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback