Arlanda

Nu har man kommit hem då efter en heldag på Arlanda. Det var ganska segt faktiskt, fick bara sitta å vänta mest och fick bara "guida" nåra japaner till hotellet. Fast det gjorde inte så mycket för det som var där var snälla dom med..(å vissa var snygga oxå men det e en different story:p)..Iaf, satt från tolv till typ två å snackade massa skit, åkte med japanerna, kom tillbaka till Arlanda, snackade mer skit å fler "värdar" kom å sen vid 6 drog vi å åt ..Mumsig mat på hotellet med chokladpudding som efterätt...Mums!!! Sen åkte vi tillbaka till Arlnda å tyvärr var planet med dom vi skulle "leda" till hotellet försenade så vi fick åka hem..Eftersom jag bor där jag gör var jag tvungen att vänta ett tag men pappa ringde å sa att han skulle hem snart så jag åkte till stadion å väntade på han där..:) Sen blev det bil hela vägen hem..YEY :)

Vi fick ju fina kläder. Värsta skorna som har ett litet hål i sulan som man kan stoppa in en liten grejs som man kan koppla till sn Ipod å voilá så har man en stegräknare!! HI-TECH..:) Å vi fick dom gratis!!!! Å byxorna är ju inte fel dom heller fast lite varma är dom nog...

Iaf, fridrottare kan ha så snygga kroppar att det inte e sant..Johan Wissmans överkropp - WOW!!!! Å dom där snygga "värdarna",  dom var ju kuliga oxå..:) Men jag känner igen dom vafan...Aja, hoppas att man kan vila ögonen på dom på måndag oxå eller att jag får åka med nån snygg aktiv..:p Fast det klart, e han eller hon känd gör det inget hur han ser ut, det e ju cool iaf..Idag såg vi Stefan Holm å Johan Wissman å nåra vi kände igen men inte vet va de heter...

NattiZZZZ....

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Hejsan!
Vill du ha din blogg fixad? Mejla eller adda mig på [email protected] (det är självlart gratis!)
Kram Bloggdesigner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback